Sunday, June 6, 2010

kisah smlm...

pagi melepak jerk kat umah mertua aku..
en deng ngan fil aku pi mancing plak...
tgh hari tuh adik ngan kakak ipar aku dah
blah pi jusco setiawangsa..ada konsert...
aku tggu jerkla en deng balik..en deng
balik kol 2 tuh lepak2 jap fil aku gunting
rambut si danial..mula2 melalak gak
si debab aku tuh..lama2 ok ler bagi main
air...dah siap gunting bagi rendam jap kat
pool skerla dia...tadi dia dok usha jerk cousin2
dia berenang skang yg besar2 dah naik
yg kecik plak take over..hehehe...
pastu dah siap gerak pi jusco setiawangsa..
aku nih ngidam nak makan big apple donut..
itu hari en deng dah beli tak si vougee vazz
aku tu belasah jilat kat atas dia jerk..adehh...
so dapatla aku makan smlm..tapau lagi
bawak balik...bawak dua beradik tu makan
"ayam atuk"..then pi kat taman air pancut
kat jj nih...kebetulan ada plak budak pompuan
nih tgh main air..apalagi si vougee vazz aku
tuh dah ada geng..dia belasah "berenang"
kat situ ngan budak tu..adeh..abis lencun
baju..en deng ckp biarkan jerkla...si baik
aku ada beli baju...terus pakai baju baru...
c vougee vazz tuh...kol 9 mlm gerak balik
umah..en deng tapau sate mkn kat umah..
itu jerla aktiviti di hujung mggu...kebetulan
en deng cuti..kalo en deng kerja dok bertapa
kat umah jerkla aku anak beranak...heheh...

nyum..nyum...nyum...

No comments:

Post a Comment