Wednesday, June 2, 2010

school...

smlm aku ngan kawan aku pi tanya taska kemas
kat area rumah aku nih nak daftarkan anak kitorg
kat situ..sekurangnya esha adala kawan nanti kan...
skali takleh daftar plak coz derang nak budak yg lahir
tahun 2005 sahaja utk sesi persekolahan tahun dpn...
anak member aku tu lepas la coz dia mmg lahir 2005..
aiyooorkk..aku kalau leh nak bagi dia skolah masa umo
dia 5 thn biar dia biasa ngan suasana skolah kan...
lagipun dia dah sibuk tanya bila dia nak skolah...
so aku ngan en deng decide nak antar ke tadika
swasta ler thn dpn..kesian si vougee vazz aku nak
skolah...nanti kat sana adala kawan dia kan...kan...
jauh sketla dari rumah tapi takperla aku pun
bukannya watper pun kat umah..ngeh..ngeh..ngeh...
jgn ko nangis dahla si vougee vazz yer..tapi aku
takut gak ngan h1n1 skang nih nak antar anak aku
skolah...uuuffff...

No comments:

Post a Comment